Omnichannel & Multidevice

Użytkownicy dokonują zakupów w ruchu. Mają coraz mniej czasu na odwiedzanie tradycyjnych sklepów. Często korzystają z laptopów, tabletów czy smartfonów. Variantic dostosowany jest do każdej platformy i bez problemu można zastosować go na różnych nośnikach.

 

FAKTY:

Zakupy wielokanałowe zyskują na popularności, a około 60 do 70 procent konsumentów szuka informacji i kupuje zarówno w sklepie, jak i online

Ankieta McKinsey & Company: nastroje i zachowania konsumentów w USA podczas kryzysu związanego z koronawirusem

89% kadry kierowniczej wyższego szczebla uważa, że ​​oczekiwania klientów nieustannie się resetują, aby dopasować się do ich najlepszych doświadczeń wielokanałowych

Indeks doświadczeń dotyczących trendów cyfrowych Adobe 2023

ZAŁOGA

Zespół tworzą pasjonaci, eksperci w swoich dziedzinach. Skupiają się na swoich obszarach, ale mają świadomość najważniejszego celu.